• Nowy Jork,  USA

Nowy Jork po raz trzeci

Kiedy mieszkałam w Polsce robiłam sobie czasami weekendowe wypady do Warszawy. Teraz robię sobie takie wypady do Nowego Jorku. Aż ciężko mi w to uwierzyć, że miasto moich marzeń jest dla mnie tak łatwo dostępne. 4 godziny autobusem i jestem. Tak było też i tym razem. 16-go września odwiedziłam Nowy Jork po raz trzeci. Kiedy przyjechałam o godzinie 11 moja przyjaciółka Ola już na mnie czekała. Pierwszym kierunkiem, który obrałyśmy był Central Park. Bardzo chciałam tam posiedzieć i zjeść lunch. Kupiłyśmy sobie coś do jedzenia, usiadłyśmy na kamieniu i po prostu cieszyłyśmy się chwilą. Poszłyśmy również nad jezioro w centrum parku i spacerowałyśmy po ścieżkach. Z Central Parku próbowałyśmy się…

• USA

Cape Cod – wakacje z rodziną

Cape Cod to półwysep położony w stanie Massachusetts. Jest popularnym miejscem do wypoczynku w okresie wakacyjnym, zwłaszcza wśród rodzin. Piękne widoki zachęcają do odwiedzenia miasteczek znajdujących się w Cape Cod. Również ja miałam to szczęście, że mogłam spędzić tam kilka dni. W ostatnich dniach sierpnia moja rodzina zaprosiła mnie do miejscowości Chatham, gdzie mieli już wynajęty dom na okres całego tygodnia. Przyjechałam tam w środę i niestety w piątek już wracałam do domu. Przez kilka dni mogłam odpocząć sama w domu, natomiast te 2 spędziłam z moją rodziną, zobaczyłam piękne widoki i naprawdę świetnie się bawiłam. Moi hości oraz ich rodzice są wspaniałymi ludźmi. Jednego wieczora mieliśmy pyszną kolację w…

• Los Angeles,  USA

Los Angeles – Jak zaplanować wakacje

O tym, że wykorzystam tydzień moich wakacji na wyjazd do LA wiedziałam jeszcze zanim przyleciałam do USA. Moi hości powiedzieli mi, że będę mogła wziąć wolne na początku lipca, więc miałam 3 miesiące na to aby zebrać pieniądze i zaplanować całą podróż. Ostatecznie wszystko ogarnęłam w 3 tygodnie… Chciałabym Wam opisać jak najlepiej zaplanować wakacje w Los Angeles, ile pieniędzy trzeba przeznaczyć na tygodniowy wyjazd oraz jakie miejsca powinniście odwiedzić. Lot Bilety na nasz lot kupowałyśmy 24 dni przed datą wylotu, co było już trochę późno, ponieważ w tym czasie drożały z każdym dniem. Dzięki uprzejmości moich hostów mogłam kupić bilet dla mnie i dla Fiony i zapłacić za to…

Los Angeles #3 – Hollywood Sign & 4th of July

Wszystko co dobre, szybko się kończy. Dziś mam dla was ostatni wpis ze zdjęciami z Los Angeles. Co prawda nie jest to koniec naszych wakacji, a dopiero czwarty i piąty dzień, jednak tu zakończyła się dobra passa i beztroskie wakacje, ale o tym dalej… Czwartego dnia wynajęłyśmy auto i po południu pojechałyśmy do Lake Hollywood Park, skąd jest najlepszy widok na znak Hollywood. Zaparkowałyśmy auto na samym dole przy parku i ruszyłyśmy w górę. Z każdym kolejnym przystankiem coraz mniej ludzi i coraz lepsze widoki (o tym gdzie jest najlepszy napiszę w kolejnym poście). Zdjęcie po prawej ma dla mnie wyjątkowe znaczenie. Znak Hollywood jest symbolem Los Angeles. A jak…

• Los Angeles,  USA

Los Angeles #2 – Elysian Park, Echo Park & Downtown

Dziś zabieram Was na hiking, w klapkach… Tak właśnie wybrałyśmy się z Fioną do parku Elysian. Co z tego wyszło? Zobaczcie sami. Tego dnia przyjechałyśmy do naszego Couchsurfera w Downtown. William pokazał nam dach z basenem oraz widokiem na miasto. Po chwili odpoczynku ruszyłyśmy na spacer do Little Tokyo. Nie znalazłyśmy tam nic ciekawego, nawet nie wyciągałam aparatu. Stwierdziłyśmy wtedy, że szkoda marnować dnia i możemy przejechać się do Elysian Park, który miałyśmy zaplanowany na inny dzień, a który znajdował się niedaleko nas. Wzięłyśmy więc ubera i po 10 minutach byłyśmy na miejscu. Nie wiedziałyśmy czego się spodziewać. Tymczasem zastałyśmy jakieś pikniki rodzinne. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby…

Los Angeles #1 – Venice & Santa Monica

W niedzielę wróciłam z tygodniowych wakacji w Los Angeles. To były moje pierwsze prawdziwe wakacje w życiu. Sama na nie zarobiłam, wszystko sama zaplanowałam i miałam okazję spędzić 8 dni w moim wymarzonym mieście. Niestety, czasami zdarzają się sytuacje, których nie da się przewidzieć. Jednak o tym co mnie spotkało dowiecie się w jednym z kolejnych postów. Tymczasem zabieram Was w podróż po Venice i Santa Monica, gdzie spędziłyśmy pierwsze dwa dni. Za oknem samolotu można już dostrzec Miasto Aniołów. Nasz samolot ląduje o godzinie 4 pm czasu kalifornijskiego. Uber z lotniska do mieszkania z airbnb, szybkie ogarnięcie się i w drogę do Venice. W drodze z naszego mieszkania do…

• Boston,  USA

Wiosna w Massachusetts

Tegoroczna wiosna była przepiękna. Nigdy wcześniej nie widziałam tak wielu kwitnących drzew i kolorowych kwiatów. Serdecznie zapraszam Was do zobaczenia zdjęć, które udało mi się zrobić w kwietniu i maju, kiedy wszystko zaczynało budzić się do życia. INSTAGRAM | FACEBOOK | SNAPCHAT: powerpinkyx

• Nowy Jork,  Podróże,  USA

Weekend w Nowym Jorku – zdjęcia

Dwa miesiące temu kiedy odwiedziłam Nowy Jork po raz pierwszy, pisałam o nim w dosyć szorstki sposób. Nie zrobił na mnie niezwykłego wrażenia. Widocznie nie była to miłość od pierwszego wejrzenia. Ale od drugiego już tak. O tym jak spędziłam swój weekend w Nowym Jorku mogliście przeczytać w ostatnim wpisie. Dziś mam dla Was tylko zdjęcia, którym swoją drogą, wcale nie jest tak dużo. Mam jednak piękne wspomnienia i nie jest mi nawet przykro, że zapomniałam wziąć z auta aparat podczas naszej wycieczki na 27 piętro wieżowca, w którym mieszka nasz znajomy. Nowy Jork jest niesamowity. Ciężko mi nawet wyrazić słowami jak bardzo kocham to miasto. Wszystko jest tam niezwykłe…

• Boston,  USA

Blue Hills – hiking

23-go kwietnia zostałyśmy zaproszone na hiking. Miejsce docelowe: Blue Hills. Spotkanie to było w ramach naszej przynależności do grupy au pair w Newton. Cała wycieczka była pod okiem naszej koordynatorki. A ja pojechałam tam z Fioną i Sylwią. Zobaczcie jak wyglądał ten szalony dzień. Naszym kierowcą była Fiona. Do Blue Hills jechałyśmy jakieś 35 minut, a całą drogę umilała nam świetna muzyka. Pogoda również dopisała. Nie było za gorąco, ani za zimno, świeciło piękne słońce, więc to po prostu nie mogło się nie udać. Dojechałyśmy w okolice Muzeum i postanowiłyśmy zaparkować na pierwszym lepszym parkingu. Okazało się, że musimy iść poboczem jeszcze 10 minut do miejsca docelowego. W końcu jednak…

Boston po raz drugi

Moja druga wycieczka do Bostonu miała miejsce 9-go kwietnia. Tym razem wysiadłyśmy na Government Center i ruszyłyśmy trasą Freedom Trail. Polecam ją każdemu, można zobaczyć wiele ciekawych rzeczy, a droga jest niesamowicie prosta, wyznacza ją ścieżka z kamieni. Trzeba poświęcić na to trochę czasu, bo jej długość, to 2,5 mili, ale zdecydowanie warto. Nam nie udało się zobaczyć całej trasy, ponieważ nie zaczęłyśmy od początku. A pod koniec rozchodzi się ona na 3 strony, więc wybrałyśmy tą najbliżej nas i mogłyśmy podziwiać panoramę miasta oddzieloną od nas wodą. Nie będę się rozpisywać, po prostu zobaczcie zdjęcia:   INSTAGRAM | FACEBOOK | Snapchat: POWERPINKYX